Rondrit Transit 2000 in Limburg
zaterdag 11 juli 2026 - Hasselt
We trekken op zaterdag 11 juli na de succesvolle rit van maart opnieuw naar Limburg. Dit keer nemen we een aantal Transit 2000 uit verschillende regiereeksen onder de arm en doorkruisen we een stuk van de provincie. Inmiddels hebben deze exemplaren ook al een zekere leeftijd bereikt en is het elektrificeren van de vloot in volle gang.
We vertrekken aan het station van Hasselt om 10u10, terug omstreeks 16u45.
Inschrijven is verplicht en kan via deze pagina.
- leden van NostalBus betalen 15 euro
- niet-leden betalen 18 euro
Iedereen welkom!